شهرسازی و عمران

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها خبرداد

با مجوز هواپیمایی کشوری بار دیگر پروازها از فرودگاه سیرجان از سر گرفته شد

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: امروز با مجوز رسمی سازمان هواپیمایی کشوری برنامه بهره‌برداری از پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه شهدای سیرجان مجدا پروازها از این فرودگاه آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری حمل ونقل ایران، کاپیتان رضا نخجوانی در مراسم بهره برداری از پروژه های بهسازی سطوح پروازی فرودگاه سیرجان افزود: باند و ساختمان‌های موجود در فرودگاه سیرجان به دلیل موضوعات ایمنی نیازمند ترمیم و بهسازی بود از این رو موضوع در دستور کار شرکت فرودگاه‌های کشور قرار گرفت.

معاون وزیر راه وشهرسازی بیان کرد: اقدامات پروژه های عمرانی یاد شده در فرودگاه سیرجان خارج از محدوده زمانی مورد انتظار انجام شد و این مهم بیش از ۲ هزار میلیارد ریال (۲۳۰ میلیارد تومان) هزینه دربرداشت.

معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تصریح کرد: با اقدامات عمرانی، باند فرودگاه سیرجان به صورت اساسی تعمیر و مرمت شد.

وی با اشاره به اینکه افزایش طول باند فرودگاه سیرجان از اقدامات انجام شده است گفت: اقداماتی درزمینه سیستم روشنایی باند و ترمینال نیز به شایستگی در این فرودگاه انجام شد.

نخجوانی تصریح کرد: اتمام تمامی پروژه‌های نیمه تمام سیاست دولت و وزارت راه و شهرسازی است و در نظر داریم این پروژه‌ها را هر چه زودتر به مرحله بهره‌برداری برسانیم تا مردم بتوانند از آنها استفاده کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در برنامه داریم طی یک تا ۲ ماه آینده بهره‌برداری از باند فرودگاه کرمانشاه نیز انجام شود تا مردم این استان هم بتوانند از آن استفاده کنند.

۰ ۰ رای ها
امتیاز دهیـد

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

guest
0 دیـدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button